יהודה אבידן: "מעריך שהדברים יירגעו קצת בשבוע הקרוב"

    אייל ראובן No Comments on יהודה אבידן: "מעריך שהדברים יירגעו קצת בשבוע הקרוב"

    הפרשן יהודה אבידן בשיחה עם 'קול חי': "התקשורת עושה הכל כדי להראות שיש בלאגן כי הם לא אוהבים את הקואליציה המסתמנת. הם מנסים להכתיב את סדר היום. אנחנו צריכים להתעלם מהם"

    צילום: Noam Revkin Fenton, Yonatan Sindel - Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן ואיש מפלגת ש"ס, יהודה אבידן שוחח עם איתי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (שני), על המשא ומתן להרכבת ממשלה. "זה טבעו של משא ומתן. וגם בנט ועבאס העלו משמעותית את הרף לתפקידים למפלגות הקטנות. הליכוד מנסה להחזיר את הדברים לפרופורציה. יש גם את העניין של סמוטריץ שהם מצד אחד שלושה מפלגות ומצד שני נאחזים יחד ויש להם דרישות גבוהות. בכללי מו"מ מודיעים מראש מה המפתח לתיקים. הודיעו שהמפתח הוא שר על כל שני ח"כים".

    "אני מעריך שהדברים יירגעו קצת בשבוע הקרוב", הוסיף אבידן. "אני חושב שדווקא בש"ס ואגודה לא מדברים על התיקים כמו על הדברים המהותיים". 

    "שורש הבעיה היא שנתניהו העלה רף ואחריו כל האכזבות מגיעות", אמר אבידן. "אם היה מו"מ נורמלי לא היו אפילו מדברים על זה עכשיו, אבל נתניהו הודיע שהוא רוצה להשביע ממשלה בתוך זמן קצר מאוד וקרא לעשות מו"מ רזה. מכאן התחיל הבלאגן. ביום שנתניהו נתן לליברמן את תפקיד שר הביטחון ולבנט…. הוא זה שהעלה את הרף".

    לדבריו "התקשורת עושה הכל כדי להראות שיש בלאגן כי הם לא אוהבים את הקואליציה המסתמנת. הם מנסים להכתיב את סדר היום. אנחנו צריכים להתעלם מהם".

    "אבל בסופו של יום אנחנו בסך הכל ביום השמיני של המנדט", הדגיש. "אבל אני מבין שהציבור כ"כ חיכה להחלפת השלטון – אחרי טראומת הממשלה הזו והתיקו בבחירות כל פעם".



    0 תגובות